« Home | OKŞAYAN ELLERİ ISIRANLAR TEKMELEYEN AYAKLARI ÖPECE... » | Dış Cephe Sanatı » | Unique Design Buildings (Şaşırtıcı Tasarımlar ) » | Dünyadaki Bütün Gökdelenler Tek Bir Karede Tek Bir... » | Tarz Dediğin Böyle Bişi Olsa Gerek » | Sanal Alemin Baharatı » | Büyükşehir » | Dünyanın En İyi 5 Yeni Binası » | 3D Architectural Renderings » | Haydarpaşaport » 

13 Nisan 2006 

Yaşamak Çin İşkencesi

Çin tavşan gibi ürerken alan daraldı tabi resmine bakarken insanın beynini döndüren yapılar ortaya çıkarıyorlar.. Bu minimal insanlar; herşeyin yalın ve en aza indirgenmiş olduğu sadece gerektiği kadar alanlarda tabiri caizse kıch kıcha yaşıyorlar.. Zaten isteselerde artık ülke nüfusu kaldıramıyor ve ortayada böyle binalar çıkıyor .

Sanırım FWD: bir mailde bu apartmanlardan bir veya ikisinin fotoğrafını görmüştüm. ama hiç bu kadar fazlasını, iç karartıcı bir şekilde görmemiştim...

Bu adamlarin balatayi siyirmasi normal.....
Orn: Bizim spamci dostumuz...
Kudurrr......

pis memleketler valla yaşanmaz oralarda ben host ederken bile içim döndü bide o apartmanımsı şeylerden birinde yaşadığımı düşünüyorum da .. Allahım sana geliyorum yarabbim ..

Bu binalar zaten her şeyi açıklıyo, söyleyecklerimi arkadaşlar söylemişler, herkese teşekkür ediyorum.

adamlar akıllı yiinee bizimkiler gibii gecekondu yapmıyolar :D

bu ne ya böle gözlerimden falan şüphelenmeye başlamıştım bian

loved the pictures ! fantastic ...

aman allahım asla böyle bir yerde oturmak istemem

They are all buildings?
;)

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

miyoop nerdeyse gözlerim bozulacak biraz daha bakarsam bunlara..tavşan deliği gibi..ben de bunlara benzer garip fotoğraflar görmüştüm..hatta daireler minik odalardan ibaretti..

Yorum Gönder

Kişisel

  • M!ЯΛC
  • QUOD ME NUTRIT ME DESTRUIT....
Profile
Email Yolla

Uğramazsam Olmaz

CURRENT MOON
moon info

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
image hosted by ImageVenue.com
Powered by M!ЯΛC

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  • BiteFight

  • php hit counter

    Image Hosted by ImageShack.us