« Home | Sanal Alemin Baharatı » | Büyükşehir » | Dünyanın En İyi 5 Yeni Binası » | 3D Architectural Renderings » | Haydarpaşaport » | Angels and Devils » | Sadece Yaşam Alanı mı ? » | Atilla Kuzu ve Tasarım Üzerine Bir Söyleşisi » | Google'da yoksan , yoksun !! » | O Hikayedeki Mal Benim » 

02 Nisan 2006 

Tarz Dediğin Böyle Bişi Olsa Gerek

Benim gibi klasik arabalara meraklı herkesin beğeneceği , bunun dışında farklılıklara açık biraz uçuk tasarım sevenler içinde ideal koltuklar ..Bunlarla gerçi oturma grubu oluşturulamaz gibi Türk insanı ev modeline biraz ters ..


these sofa look very specifical

Aaaa geçen gün caddede gördük biz buna benzer ama oldukça kötü bir taklidini :))) Şimdi bu duruma DEJA ... ne demek lazım acaba?

Aaaa geçen gün caddede gördük biz buna benzer ama oldukça kötü bir taklidini :))) Şimdi bu duruma DEJA ... ne demek lazım acaba?

kekelemişsin mada

mükemmellllll öldüm bittim :) olsada alsak

aaa bak bi tane caponda yorum yapmış :))))

çaponum shenim o yabancı değil :D spamcımız .. güsel insandır ama türkçe konuşmaya çalışınca sapıtıyor

Nice sofas!!
;)

Bloğunuzu mimari bir araştırma yaparken gördüm. Çok ilginç bir blog. Memnun oldum.

Yorum Gönder

Kişisel

  • M!ЯΛC
  • QUOD ME NUTRIT ME DESTRUIT....
Profile
Email Yolla

Uğramazsam Olmaz

CURRENT MOON
moon info

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
image hosted by ImageVenue.com
Powered by M!ЯΛC

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  • BiteFight

  • php hit counter

    Image Hosted by ImageShack.us