« Home | Unique Design Buildings (Şaşırtıcı Tasarımlar ) » | Dünyadaki Bütün Gökdelenler Tek Bir Karede Tek Bir... » | Tarz Dediğin Böyle Bişi Olsa Gerek » | Sanal Alemin Baharatı » | Büyükşehir » | Dünyanın En İyi 5 Yeni Binası » | 3D Architectural Renderings » | Haydarpaşaport » | Angels and Devils » | Sadece Yaşam Alanı mı ? » 

09 Nisan 2006 

Dış Cephe Sanatı

Çoğu zaman kendi kabuğumuza çekilir , yaşam alanımızı hücreleştiririz.. Dış dünyadan uzaklaştığımız yerdir orası .. Arınma odamız.. Belki bu sebepten dış cephelere o kadar da önem vermeyiz .. Yaşam alanımız herşeyden önceliklidir. Bunu kabul etmemek yanlış olur ama o arınma odasının dış kabuğu da içerisini yansıtmaz mı? ya da içindekileri dışa vurmaz mı?Kimi zaman sadece bir binanın dış cephesi diyip geçtiğimiz ya da duvar dediklerimiz tuval olup şehrin dev tablolarına dönüşüyorlar ..

Su bakkal dukkani seklinde dis cephe duvar seysi resmi...
Baya gercekci olmus....
Bende kendi kendime neden bakkal resmini koymus demistim gorunce... :P

commentlere denetim getir istersen.... yoksa acayip spam yersin.... ;)

Ben bunun çok daha amatörcesini yanlış hatırlamıyorsam 2003 senesinde bir arkadaşımızın kardeşinin mezuniyet töreni için eskişehire gittiğimizde yolda görmüştük. Oradada yine gözüm beni yanıltmıyorsa trafoyu eski türk evi şeklinde giydirmişlerdi. Şimdi keşke remini çekmiş olsaydım dedim kendi kendime. Yok yok derken yazdımda bunu buraya değil mi?...

Yorum Gönder

Kişisel

  • M!ЯΛC
  • QUOD ME NUTRIT ME DESTRUIT....
Profile
Email Yolla

Uğramazsam Olmaz

CURRENT MOON
moon info

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
image hosted by ImageVenue.com
Powered by M!ЯΛC

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  • BiteFight

  • php hit counter

    Image Hosted by ImageShack.us