« Home | O Hikayedeki Mal Benim » | İç Mimarlık Öğrencisi Olduğunuz Nerden Anlaşılır? » 

11 Mart 2006 

Google'da yoksan , yoksun !!


Geçen bir dialog gördüm internette ; şahıslardan biri karşısındakine :...kurmaca olduğunu düşünüyorum.Google da adını araştırdım yok böyle biri... diyor. Hadi bu kişinin zekası üstünde çok düşünmüyorum ama aklıma bi kere girmişti bu konu .. artık Google'ın geldiği noktadan mıdır , herşeyi bulur olduğundan mıdır bilmem arattım; bende yokum google da ..Ne oldu şimdi herşeyi bulan google beni bulamadı diye onumu suçlayacam yoksa google bile bulamadı diye kendimden mi şüphe edicem ??

miyop yarasa yazıp arattır bide :P beni arattırınca resmim cıkıo ..

376 sonuç çıkıyor işte MiyopYarasa var ama benh yokum :P hakkaten seninde maşallahın var 13200 sonuç çıktı eheheh virüs gibi bulaşmışın herbiyere :D

Yorum Gönder

Kişisel

  • M!ЯΛC
  • QUOD ME NUTRIT ME DESTRUIT....
Profile
Email Yolla

Uğramazsam Olmaz

CURRENT MOON
moon info

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
image hosted by ImageVenue.com
Powered by M!ЯΛC

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  • BiteFight

  • php hit counter

    Image Hosted by ImageShack.us