« Home | Emirates Palace » | Yeditepe Üniversitesi’nden Strüktür Yarışması » | TribünBank » | Farklı Aydınlatma Elemanları » | Yaşamak Çin İşkencesi » | OKŞAYAN ELLERİ ISIRANLAR TEKMELEYEN AYAKLARI ÖPECE... » | Dış Cephe Sanatı » | Unique Design Buildings (Şaşırtıcı Tasarımlar ) » | Dünyadaki Bütün Gökdelenler Tek Bir Karede Tek Bir... » | Tarz Dediğin Böyle Bişi Olsa Gerek » 

27 Nisan 2006 

Şık Kitaplık Tasarımları

Antonio Citterio'nun B&B Italia için tasarladığı ''Domus'' sistem, arka paneliyle birlikte ya da duvara monte edilerek kullanılabiliyor. Arka panel naturel meşe, gri meşe ve kahverengi meşe olarak üç seçenekli. ''Domus''un ahşap ve lake renklerinde kapaklı/kapaksız, farklı ebatta kütüphane ve çekmece üniteleri ile CD'lik gibi aksesuarları bulunuyor. ''Domus06'', 4.80 cm ahşap platform üzerine cam kayar kapaklı 1.60 cm'lik lake büfe ve 1.20 cm'lik lake kitaplık ünitesiyle: 9300 Euro+KDV, Mozaik.



Şefik Kabaş'ın tasarımı olan ''Minus'' kütüphane, ''Design LESS'' serisinden bir parça. Rafları farklı kompozisyonlarda kullanılan ürün paslanmaz çelikten özel olarak tasarlanan aydınlatması ile oldukça yalın hatlara sahip. Kütüphanenin ölçüsü 240 x 35 x h.216 cm. Abanoz seçeneği için: 3960 Euro+KDV, Artepe.










Mimar Eren Yorulmazer'in tek renkte -siyah- düzenlediği Ulus'taki kendi evinde kütüphane de tüm diğer mobilyalar gibi siyah ve parlak lake malzemeden. Duvara gömülen dolaplar, hem renk hem malzeme uyumundan ötürü, duvarın devamı gibi algılanıyor. Kütüphaneye dair görünür ipucu, renkli kitap ciltlerine ait. Işıklandırma, kitapların yerleştirildiği nişlerin içine gizlenmiş.






''UUR'' adlı duvar ünitesinin, arka panel ve camlı modülünün renk alternatifleri evin duvarına uygulanan renk kartelasından seçilebiliyor. Panel üstünde bulunan ışıklı raflar, tek bir dokunuşla açılabilen 270 cm ve 180 cm'lik çekmeceler ve özel ray sistemi kullanım kolaylığı sağlıyor. UUR duvar ünitesi modüler bir sistem. Komple set: 1.840.000.000 TL, Adnan Serbest Mobilya.


Aziz Sarıyer'in tasarımı yaptığı ''Face'', fiberglas üzerine lake kaplama. Dört taraftan kullanılabilen ürünün iki farklı alternatifi var. Tekerlekli ''Face'' ünitelerinin pek çok farklı rengi olabiliyor: 1440 Euro+KDV, Derin.


















Kartell firması için Ron Arad tasarımı ''Bookworm'' iki farklı kompozisyona sahip: 391-594 Euro, Mood.

Bende bir ukalalık edim barim :P ...Ne güzel üniteler bunlar böle .. Bayıldım..Kendime ait bi evim olsa sırf kitaplık olurdu duvarlarım sanırım :) o kadar çokki .. kolilerde saklayabiliyorum :(...
Şefik Kabaş ın ünitesi çok naturel ve şık,UUR salonda müthis durur :) ben olsam abanoz seçerdim :P,
Aziz Sarıyer in tasarımının bi benzeride bende var ama yapabilecek usta bi marangoz bulamadım :((

sağol bizlerle paylaştığın için Yarasa...
dostça ve sağlıcakla kal...

her ustayada yapılmas benim bazı tasarımlarımı yapıldığında tanıyamamıştım işini hakkıyla yapmasından ziyade birazda kendini geliştirmiş ustalara emanet etmek gerekir tasarımları .. diagonal bir kitaplık yaptırmıştım ama sorun ayakta duramıyordu :)) duvara monte olarak düşünmüş sevgili usta :))))

Brother a taste to come to see beautiful designs
Bye

işte tam üstüne bastın yarasa :)) bende öle bişeyle karşılaşacağımı bildiğimden durduruyorum bi kenarda .. kuzenin geçmiş zamanda yurt dışından getirdiği mimari dergilerden almıştım...hatta Aziz Sarıyer in tasarımına benziyor..s gibi devam eden simetrik iki parça :)) bi ara maille gönderirim...ii geceler...

gerçekten görmek isterim benim tasarımımda onu andırıyor tamamen wenge ve krom parçalardan oluşuyordu ama geleni görmeni çok isterdim :))

Eeee bu durumda bana sadece doğumgünümü yazmak mı kalıyor Miyobum ?

Yorum Gönder

Kişisel

  • M!ЯΛC
  • QUOD ME NUTRIT ME DESTRUIT....
Profile
Email Yolla

Uğramazsam Olmaz

CURRENT MOON
moon info

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
image hosted by ImageVenue.com
Powered by M!ЯΛC

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
  • BiteFight

  • php hit counter

    Image Hosted by ImageShack.us